
FAQs
Het antwoord op je vraag staat waarschijnlijk hier:
Al onze zendingen worden binnen 3-7 werkdagen geleverd, mits de optie voor verzending vanuit Nederland is geselecteerd. In het andere geval bedraagt de leveringstermijn af fabriek tussen 2 en 4 weken, afhankelijk van de beschikbaarheid van elk product:
– Als de bestelling buiten werktijd is geplaatst, wordt deze de volgende dag verwerkt.
– Indien de bestelling niet tijdig kan worden verwerkt om operationele redenen, zie overbestelling, gebrek aan voorraad, enz.
– Als de vervoerder vertraging oploopt, hebben wij geen controle over de vervoerder.
Ervan uitgaande dat het niet om een van de in het vorige punt genoemde gevallen gaat, adviseren wij een extra marge van nog eens 1 – 2 dagen aan te houden. Als je na deze tijd je bestelling nog niet hebt ontvangen, stuur ons dan een e-mail of WhatsApp en wij zorgen ervoor. Houd er rekening mee dat het in ons gebied en in het uwe geen feestdag is.
Alle andere producten dan laptops en tablets kunnen tot 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd of geruild. Het product moet ongebruikt zijn, voorzien van alle originele labels en in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen. Voor een retourzending kunt u een e-mail sturen naar hallo@xiaomibase.nl. De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant en als de klant de oorspronkelijke eenmalige verzendkosten van de bestelling heeft betaald, worden deze niet terugbetaald. Voor laptops, omdat elke laptop maatwerk (aanpassing) vereist zodat zowel het systeem als het toetsenbord 100% in het Nederlands werken, kunnen wij geen restitutie bieden omdat het product niet meer in de originele staat is, tenzij de laptop defect is, in welk geval deze zal worden gerepareerd, en als dit niet mogelijk is, zal een nieuwe laptop worden geleverd, maar zal de aankoopprijs niet worden terugbetaald.
Voor alle andere producten dan laptops en tablets geldt dat als u van gedachten bent veranderd en liever iets anders wilt, u gewoon de producten waarmee u niet tevreden bent terugstuurt, een nieuwe bestelling plaatst met de nieuwe producten en wij u het bedrag van de geretourneerde producten terugbetalen, minus de eventuele verzendkosten.
Al onze bestellingen worden gratis verzonden.
Als u een geregistreerde gebruiker bent, kunt u inloggen op uw account, naar de sectie bestellingen gaan, en naast of in de bestelling die u wilt bekijken, ziet u de optie om de bestelling te volgen. Als u zich niet hebt geregistreerd toen u uw bestelling plaatste, gaat u gewoon naar https://www.xiaomibase.nl/bestelling-volgen/ en voert u de bestel-ID in, die u vindt in de bevestigingsmail die u hebt ontvangen toen u uw bestelling plaatste, en de e-mail waarmee u uw aankoop hebt bevestigd.
De garantie dekt fabricagefouten van de apparatuur, in geen geval fouten of schade die direct of indirect het gevolg zijn van de activiteit van de klant. Leveringen aan het technisch centrum worden gedekt binnen Nederland en de gehele Europese Unie.
Ja, lees hier meer.